fredag 10. februar 2012

Pent brukt #6

I dag tenkte jeg å vise fram et av basisplaggene i garderoben min – sikkert noe av det jeg bruker mest. Det er et blyantskjørt i ullblanding som jeg kjøpte på loppis for et par års tid siden, for 20 kroner, om jeg ikke tar feil.


Det ser grått ut på bildet ovenfor, men egentlig har det et klassisk hundetannsmønster:


Jeg måtte sy det inn en centimeter eller to i sidene, men det er jo sånt man må regne med når man kjøper ting på loppis. Bare vær realistisk! Gud vet at jeg har kjøpt en del ting der jeg har tenkt at "Dette kan vel bli til noe", men ikke har kommet lenger enn til å kanskje klippe litt i dem før de legges bort i en skuff.

2 kommentarer:

  1. Får skikkelig Mad Men-følelse av bildene. Liker! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Har faktisk akkurat begynt å se tredje sesong av Mad Men på dvd, kanskje det har noe med saken å gjøre? :)

      Slett