søndag 7. august 2011

Sparetips: Gratis møbler!

Grunnen til at jeg ikke har nevnt dette før, er vel at det er en såpass naturlig del av mitt liv at jeg tar det for gitt at alle bruker det fra før. Derfor har jeg blitt overrasket når jeg den siste tiden ved flere anledninger har nevnt dette tilbudet for flyttende venner, og de har svart: "Åh, det var lurt. Det hadde jeg ikke tenkt på."

Det er høysesong for flytting. Enkelte studenter skal flytte hjemmefra for første gang og trenger alt av møbler og utstyr, andre skal bare flytte fra ett sted til et annet, og må foreta en justering av sine eiendeler av den grunn. Om du skal det ene eller det andre, men ikke har lyst til å svi av hele studielånet på IKEA, vil jeg bare si én ting:

Bruk FINN Gis bort!

For de som ikke er rakettforskere kan jeg forklare konseptet: Noen har en ting de vil bli kvitt, og legger ut annonse på FINN. En annen trenger nettopp den tingen, ser annonsen på FINN, og henter den. Alle har fått det som de vil, og er fryktelig glade.

Neida, dette er ikke en søknad om å få være med i neste sesong av FINNland. Foto: finn.no
Du må riktignok være kjapp – de fineste tingene kan bli borte i løpet av få timer, så det lønner seg å sjekke daglig. Hvis du er ute etter noe spesielt kan du også abonnere på søk, og for eksempel få tilsendt alle annonser for sofaer i Oslo-området tilsendt på e-post. Ganske kjekt, i grunn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar