lørdag 28. januar 2012

Pent brukt #5

Dette er strengt tatt min kjærestes veske, men siden jeg var med da han kjøpte den, synes jeg at det må være lov å kalle den litt mitt bruktfunn også. Den er uansett så fin at den fortjener å vises fram.

Det må være lov å leke litt businessmann selv om man studerer ved HF.
Da moren til kjæresten min så den første gang, gikk samtalen omtrent slik:
– Åh, så fin veske du har fått deg! Hvor mye kostet den?
– 175.
– Akkurat, 175 euro?

For en veske av slik kvalitet er nemlig ikke 175 euro noen upris. Det er imidlertid danske kroner det er snakk om – vi fant den i en second hand-sjappe i Køben. Vi lurte litt på om den egentlig var helt ubrukt da den ble kjøpt, for den var i så fin stand, men etter halvannet års bruk viser den fortsatt ikke særlig tegn til slitasje, så hvem vet. Kanskje den rett og slett er uslitelig?

(forresten er stolen den ligger i også et bruktfunn – jeg kjøpte den via finn.no for 500 kroner)

4 kommentarer:

  1. Kjempekul veske :) København er en herlig by! *♥*

    SvarSlett
    Svar
    1. Enig! Også er det så fint at man kan reise dit med buss fra Oslo.

      Slett
  2. For en utrolig herlig blogg! Denne skal jeg begynne å lese:)

    SvarSlett