mandag 31. oktober 2011

Pent brukt #2


Jeg tror denne reiseveska er mitt første bruktkupp, i alle fall hvis vi ikke teller med funn innen utkledningstøy-sjangeren. Den ble kjøpt på min barneskoles loppemarked et par år etter jeg hadde sluttet der, altså på ungdomsskolen, for en tier eller to.

Den har perfekt størrelse til helgeturer og går som håndbagasje på flyet. Når veska er pakket, trenchcoaten på og jeg er på vei ut, får jeg alltid lyst til å stoppe i døra, snu meg tilbake og rope: "Adieu! Nu reiser jeg til Amerika!"

2 kommentarer:

  1. Nydelig! Jeg vil også finne så fantastiske ting på loppemarked..

    SvarSlett
  2. Hehe, måtte trekke litt på smilebåndet på slutten her:

    "Når veska er pakket, trenchcoaten på og jeg er på vei ut, får jeg alltid lyst til å stoppe i døra, snu meg tilbake og rope: "Adieu! Nu reiser jeg til Amerika!""

    Jeg elsker slike øyeblikk. :)

    SvarSlett